Ja niin minäkin. Tässä Hanhiniemen sanat. Tänään on ollut erittäin tylsä päivä. Mitään ei tapahdu työrintamalla. Positiivareiden mukaan ongelma on vain uusi mahdollisuus. Minulla on siis uusi mahdollisuus saada asiakkaita. Mutta miten?

Olen kökkinyt täällä kotona koko päivän, en lähtenyt edes ruokakauppaan. Töllöttelin telkkaria ja masensin itseäni. Television katselu on muuten hyvä tehokeino saada itsensä lamaantuneeksi. Kuten huomaatte, minä olen aika apealla päällä.

Starttiraha oli tullut tänään tililleni. Huomasin samalla verkkopankissa että olin maksanut pojan ajokorttimaksun kahteen kertaan. Varmaan siinä kun tulostin maksun, olin kopioinut sen ja maksanut uudestaan. Soitin Nordeaan ja he kehottivat soittamaan poliisilaitokselle. Sainkin sieltä talouspuolen henkilön kiinni ja hän lupasi maksaa tililleni tuon ylimääräisen summan.

Tänään en jakanut yritykseni mainoksia, mutta lähetin spämmiä melkein kaikille jotka ovat sähköpostini osoitelistalla. Siinä meni Pinserin Samillekin yritykseni mainos. Laitoin myös kännykkäni nimilistalla oleville mainoksen. Kukaan ei ole vielä kommentoinut. Taisi mennä hukkaan tuokin työ. Laitoin myös eräälle puolitutulle toimittajalle ehdotuksen että tekisi jutun yritysideastani.

Nyt illalla sitten yritän sorvata pojalle kesätyöhakemuksia ja CV:tä. Hänellä ei ole ollut vielä yhtään työpaikkaa, mutta toivon että nyt onnistaa. Poika on menossa huomenna kesätyötorille luokkansa kanssa.