Tytär lupasi tulla hakemaan minua aamulla yhdeksän maissa ostosreissulle. Minulla olikin kello soimassa kahdeksan jälkeen. Koira kylläkin herätteli sitä ennen. Juuri kun olin kehunut että se on parantunut, niin taas tuli vähän takapakkia. Koiralla oli aamulla läähätyskohtaus, eli mielestäni rytmihäiriö. No, muuten se on taas ollut OK. Ei yskimistä eikä muutakaan vaivaa.

Tytär tuli lopulta vasta kahden maissa minua hakemaan. Olin jo ehtinyt leipomaankin. Tein mokkapaloja, tunnetaan myös nimellä Mona Lisa tai Ullan torttu. Olipa hyvää. Kissa nuoli taas kaikki leipomusastiat tyytyväisenä. Siis jälkikäteen!

Ennen kauppareissua lisäsimme tyttären poikakaverin autoon öljyä. Älytöntä että autossa oleva öljyn mittatikku on väriltään musta. Siitä on todella vaikea nähdä missä kohtaa se öljynmäärä oikeasti on. Minun autossani öljytikku on vaalea ja se toimii.

Tytär osti yhdessä poikakaverinsa kanssa heille (olivat jo aiemmin yhdessä käyneet katsomassa) sängyn ja patjat. Lisäksi tytär valitsi heille tänään olohuoneeseen maton. Minä valitsin ruokapöytämme alle maton. Saimme matot kotisovitukseen. Matoilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, mutta ne saa koekäyttöön ilmaiseksi. Minulta otettiin vain yhteystiedot ylös, papereita ei kyllä kysytty.

Ajelimme Idea Parkista mattoja sovittamaan, ensin tyttärelle ja sitten meille. Matot olivat ihan OK. Tytär ajeli takaisin Parkkiin maksamaan ostoksemme. Tuli tuplabonusta ja kaksi tuotetta ilmaiseksi. Huomenna matkaan lasteni kanssa Hämeenkyröön. Vietämme lähisuvun kesken siskoni ja toisen siskoni miehen yhdistettyjä nimipäiviä. Kiva tavata taas ja vaihtaa kuulumisia.

Nyt en ehdi vierailemaan blogeissa, koska poika kyttää koneelle pääsyä. Hänellä on mesetykset kesken.