1327566.jpg
Vanhin siskoni kävi meillä tänään kylässä. Hänellä oli heidän koira mukana. Tämä sileäkarvainen terrieri on aivan mahdoton: se läähättää ja vapisee koko ajan. Luultavasti hermovikaa. Samainen koira on purrut poikaani persuksiin muutama vuosi sitten. Koira on silti ihan mukava ja seurallinen. Meidän koira teljettiin olohuoneeseen vierailun ajaksi ja kissa osasi pysytellä yläkerrassa. Söimme kahvin kanssa vaniljavanukasta: se oli ihan hyvää. Pohjaan palaneen kattilankin olen jo pessyt. Vanha kunnon Pata pata auttoi puhdistuksessa.

Illalla olin kahdessa kokouksessa. Ensin keskusjärjestön kirjatyöryhmän (50-vuotis historiikki) kokouksessa ja siellä meni kaikki hyvin. Kokous oli oikein antoisa ja kaikki olivat hyvällä mielellä. Minua oikein lämmitti, kun kuulin kirjan toimittajalta että monet ihmiset ovat painokkaasti halunneet että minua haastatellaan kirjaan. Toimittaja tulee haastattelemaan minua maaliskuulla.

Sitten kiirehdin seuraavaan kokoukseen, eli paikallisen omakotiyhdistyksen kokoukseen. Siellä tunnelma oli heti alkuun aika jäätävä. Saimme käsiteltyä tulevan kevätkokouksen asiat ihan hyvin. Sitten yhdistyksen sihteeri otti esille netistä tulostamansa yhdistyksen nettisivun (blogs.fi). Olin lisännyt sinne varapuheenjohtajan kehotuksesta oman yritykseni mainoksen. Oikeastaan siellä oli vain linkki nettisivulle. Asiasta käytiin aika paljon keskustelua. Toisaalta on hyvä että kehotamme asukkaita käyttämään paikallisia palveluja, mutta yhdistyksen puheenjohtaja (minä) olen jäävi mainostamaan.

Lopputulos oli se että nyt poistin mainokseni ja erään toisenkin yrittäjän mainoksen. Kateus vie kalatkin vedestä! Minua ei kyllä kannata kadehtia: yhtään uutta asiakasta ei ole tullut. Nyt harkitsen yhdistyksen blogin siirtämistä vuodatukseen, saisi kukin hallituksen jäsen päivittää blogia vuorollaan. En muuten löydä nyt blogs.fi:stä millään sitä kohtaa missä muutetaan uusi kuva sivulle ja omat tiedot kuva. Voisiko joku auttaa?