Nukuin liian myöhään ja siitähän se laiskuus alkoi. Piti tehdä vaikka mitä, mutta aika minimaaliseksi toiminnot jäi. Lisäksi olin aika pahalla päällä koko päivän.

Illalla piristyin sen verran että vaihdoin omaan ja pojan sänkyyn petivaatteet. Tuuletin peitot ja tyynyt ulkona. Voimakas tuuli pöllyytti ne hienosti. Pakkasin myös tavaraa UFF:lle: lasten pehmoleluja ja turhia vaatteita. Pyyhin myös pölyjä ja pesin koneellisen pyykkejä.

Minun piti mennä pojan kanssa tänään tuttaville kylään. En saanut poikaa tietokoneesta irti, joten kyläily jää huomiseen. Tuttavarouva soitti ja kertoi olevansa sairaslomalla. Hänellä on poskiontelotulehdus. Heillä töissä tosi moni sairastaa samaa tautia. Luultavasti työpaikalla on homeongelma tai sitten koneellinen ilmastointi kaipaa puhdistusta.

Koira voi jo huomattavasti paremmin. Se yskii todella harvoin ja on muutenkin pirteämpi. Tänään se kyllä nirsoili ruokansa kanssa.

Minulla on verenpaine laskenut ihan normaalilukemiin. Tänään mittauksessa arvot olivat 114/77. Ihan hyvät vai? Kaverini kyllä pelotteli että sydänkohtaus uhkaa jos arvot kohtaavat toisensa. Onko minulla nyt alapaine liian alhainen ja yläpaine normaali? Ota ja tiedä.

Kun tänään on ollut löysä päivä, niin huomiseksi olen kaavaillut tiukempaa ohjelmaa. Saa nähdä toteutuuko se.