Nettitilaaminen on nopeaa: sain tänään vahvistuksen että yritykselläni on oma Tellus-webhotelli käytössä. Tulostin salasanat ja ohjeet. Jospa maanantaiksi saisin ne sivut näkyviin. Tuli muuten mieleen, enhän minä voi niiden sivujen osoitetta tänne laittaa. Salainen henkilöllisyyteni paljastuisi heti. Vaikka osittain olen sen jo paljastanutkin useaan kertaan.

Tänään olen siivonnut ja raivannut keittiön kaappeja. Samalla valokuvaan kohdetta myöhempää käyttöä varten. Kaapeista on löytynyt vaikka mitä. Ex-poikaystävän papereita (palautan ne ensitilassa), tyttären papereita, vanhoja tilinauhoja, kynttilöitä, narua, astioita, postikortteja ja lääkkeitä. Muun muassa. Kaappeihin tuli tilaa tosi hyvin.

Kävin pankissa allekirjoittamassa yritykselle verkkotunnukset ja pankkikortin. Samalla reissulla kävin leipomon myymälässä. Nyt on leipää, vaikka hevoset söis. Kävin myös Askossa ja ostin sieltä peltisen laatikon lääkkeitä varten. Luulin ettei meillä ole juuri mitään lääkkeitä, mutta laatikko tuli ihan täyteen. Siellä on lääkkeiden lisäksi laastarit, luontaistuotteet ja eläinten lääkkeet. Kaikki terveydenhoitoon liittyvät löytyvät nyt yhdestä paikasta. Hienoa!

Lapseni olivat illalla ostoksilla. Tytär osti veljelleen viidet farkut, seitsemän paitaa, takin, vyön ja pipan. Olivat varanneet pojalle myös talvikengät Sokokselta. Ne haetaan myöhemmin ja minä saan kustantaa ne. Meillä oli illalla oikein muotinäytös, kun poika sai esitellä uusia vaatteita minulle.

Poika oli ollut tänään luokkansa kanssa Tampereen taidemuseossa. Hienoin taideteos oli ollut hänen mielestään tämä ETYK-veistos.