1218258.jpg
Päivällä olin kosmetologilla. Mutta sitä ennen kävin Tamperelaisen toimituksessa ja laitoin sunnuntain lehteen ilmoituksen. Tuli oikein riimiteltyä. Ilmoitus maksoi vain 10 euroa. Kuninkaankadulla joku romanialinen tuli pummimaan minulta rahaa. Ilmoitin olevani myös köyhä. Hämeenkadulla oli kerjäläinen polvillaan pyytämässä rahaa.
O tempora, o mores.

Kosmetologilla minulle tehtiin mikrohionta ja kasvonaamio oli joku uutuus. Oli hieman tukala olo, kun painava naamio oli kasvoilla ja pelkästään sieraimien kohdalla oli aukko. Tulos oli kyllä loistava. Osa rypyistä häipyi kokonaan ja muutenkin kasvot kiinteytyivät. Viime viikolla minulle tehtiin ultrapuhdistus.

En ehtinyt Elisalle valittamaan. Puhelinnumeroni on edelleen tuntematon. Yli kaksi viikkoa on mennyt Elisan sössiessä. Haloo!

Verottajalle soitto kannatti: tänään on yritykseni ilmaantunut alv ja ennakkovelvolliseksi.

Kävin Sokoksella ostamassa valmiin kakkupohjan. Kotona tein mansikoista ja banaaneista sössöä kakkupohjien väliin. Väliin tuli myös kermavaahtoa. Ja vaahtoa myös päälle. Kakku oli hyvää ja se syötiin melkein kokonaan.

Kakkukekkereissä oli paikalla molemmat siskoni, toisen siskoni mies, tyttäreni, poikani ja minä. Meillä oli hauskat jutut. Annoin toiselle siskolleni sukukirjamme lainaksi ja luovutin toiselle siskolleni toiset videomme. Hän sai mukaan myös kolme muovikassillista VHS-videoita. Tällä siskollani ei ole digiboksia.

Huomenna olen menossa kampaajalle. Ja jos vain ehdin, menen koululle tulostamaan lisää mainoksia.