Herääminen luiskahti yhteentoista asti. Olin kyllä kiekumassa poikaa hereille seitsemän aikaan, mutta sitten jatkoin unia. Näin tosi kummallisia unia, mutta onneksi en painajaisia.

Iltapäivällä olin taas koululla tulostelemassa yritykseni mainoksia. Kävin ostamassa Kodin Ykkösestä värillisiä papereita: 410 kappaletta maksoi kuusi ja puoli euroa. Tulostin ne ja lisäksi koulun valkoisille papereille salassapitosopimuksia noin neljäkymmentä kappaletta. Olen nyt tulostellut koululla yli tuhat tulostusta. Mitään herjaa kiintiön ylittämisestä ei ole tullut. Toivottavasti myöhemmin ei tule laskua.

Menin suoraan koululta kirjatyöryhmän kokoukseen. Erään keskusjärjestön 50-vuotis historiikki ilmestyy syksyllä 2008 ja sitä nyt työstetään. Kokous oli oikein hyvä. Jouduin lähtemään sieltä hieman etuajassa, koska kiirehdin seuraavaan kokoukseen.

Omakotiyhdistyksen järjestäytymiskokous oli seuraavana listalla. Valitsimme toimihenkilöt ja päätimme ottaa kantaa moneen asiaan. Liikennejärjestelyihin, uimakopin uusimiseen, bussilinjan kehittämiseen jne. Uusi hallituksen jäsen vaikutti oikein aktiiviselta, eli oli hyvä valinta. Sain taas sumplittua hommat muille onnistuneesti. Oikeastaan vain nettisivun päivitys jäi minulle.

Illalla tein reippaan lenkin lähikaduilla. Jaoin yritykseni mainoksia postilaatikoihin. Rivitaloille jako sujuikin nopeasti: postilaatikot ovat hienosti ryhmässä. Ovathan ne omakotitalojenkin laatikot ryhmitelty, mutta ryhmien välillä on matkaa.

Kiitoksia kukista! Mukavalta tuntui saada niin monta kukkakimppua. En taida ehtiä vasta kuin viikonloppuna jakamaan kimppuja eteenpäin.

Soittelin tänään Elisaan. Olen aivan samaa mieltä kuin Riitta, asiakaspalvelua tulisi parantaa. Lopulta kun minä olin soittanut pari kertaa palveluun ja minut oli yhdistetty eteenpäin, minä hermostuin. Pimpelipom-musiikin kuuntelu kysyy hermoja. Jo kaksi viikkoa sitten pyysin että puhelimeni salainen numero muutetaan näkyväksi, mutta se toiminto ei ole vieläkään voimassa. Lupasivat hoitaa asiaa ja minuun ollaan yhteydessä jos asiassa on jotain kummallista. Kuulemma aika harvinainen vika. Vika ei ole puhelimessa, vaan ihan Elisassa.