En ollut pojan koululla tänään. Poika soitteli sieltä yhdentoista maissa ja sanoi että he pääsevät kohta pois. Voinhan olla opettajaan yhteydessä sähköpostillakin, jos tarvetta on.

Olen ollut kotosalla koko päivän. Siivosin jätepaperit ja erästä kirjaröykkiötä. Jälleen huomasin että papereiden siivoaminen on todella hidasta. Samalla kun kuuntelin ”entisten nuorten sävellahjaa” käsiini osui sopivasti muistoja 70-luvulta. Ystäväkirja, riparipapereita, kirjeitä ja muistilehtiöitä. Löysin Melanie Safkan osoitteen New Yorkiin. Osoite oli samalla lapulla, missä oli CCR:n yhteystiedot. Melanien muistin heti tästä laulusta.

Siivoaminen on sitä, että nyt täällä vasta sekaisen näköistä onkin. Sain kyllä aika lailla papereita kierrätykseen: osa vanhoista kouluvihoista lähti pois. Varsinkin matematiikan vihkot. Ainevihot säästin, niissä oli hyviä juttuja.

Meillä on vielä eräs iso siivousoperaatio tekemättä. Tai oikeastaan kaksi. Todellisia häpäsyjuttuja! Jos vielä tänä iltana saamme edes toisen operaation alkuun, kerron asiasta lisää. Poika siivoaa nyt kissan vessaa ja kyttää pääsyä tähän tietokoneelle.

Minä lähden iltakävelylle, eli jakamaan mainoksia. Suuntaan Kangasalle ja kuuntelen uudesta MP3:sta Knallia ja sateenvarjoa. Poika taas latasi minulle kuunnelmia. Juuri äsken kehuin pojalle kuinka tärkeä hän minulle on, samoin pojan sisar. Onneksi minulla on lapset, ovat he niin ihania! Täytyykin muistaa tämä vuodatus sitten kun taas tulee eripuraa ;-)