Olen ollut kotosalla koko päivän. En ole edes naamaani meikannut. Joskus on hyvä antaa lepoa kasvojen ihollekin. Tilasin muuten tänään itselleni ajan kosmetologille. Yleensä käyn vuosittain kosmetologilla 1-3 kertaa. Mutta vuosi 2007 oli poikkeus: en käynyt kertaakaan.

Sain sähköpostiini oivan palautteen. Yritykseni mainos oli fiksattu parempaan muotoon. Avasin tänään gmailiin yritykselle sähköpostiosoitteen. Tutkailin myös Elisan kotisivukonetta. Palvelu on yksityisille edullisempi (5 euroa kuukaudessa) ja yritykset saisivat maksaa nettisivun olemassaolosta 19 euroa kuukaudessa. Jääköhän siitä kiinni, jos on vaan olevinaan yksityinen mutta mainostaisikin omaa yritystään? Vähän moraalitonta, mutta köyhä ei jaksaisi maksaa turhia ;-)

Koira on ollut erittäin levoton tänään. Se seuraa minua kokoajan. Kun olin yläkerrassa pojan ja kissan kanssa, koira läähätti ja pyrki yläkertaan. Rappuset ovat liian jyrkät sille, joten ylös pyrkiminen  jäi yritykseksi. Koira odotteli minua myös vessan oven takana. Se oli kuin vakooja tai varjo ollakseen.

Möllöttelin sitten koiran kanssa sohvalla ja pidin sitä sylissä. Tehtiin yhdessä pieni lenkkikin ulkona. Ilma oli kyllä ihan jäätävän kylmä. Koiralla oli takki päällä. Minulla oli korvissa läppäkuulokkeet ja ne lämmittivät hieman. Musiikin tahtiin kävely on hauskaa!

Olen täyttänyt starttiraha-anomusta tänään. Huomenna sitten kuulen päätöksen. Kaiken järjen mukaan minun pitäisi saada täysimääräinen (650 euroa) raha ainakin kuudeksi kuukaudeksi. Myönnetystä starttirahasta menee vielä vero. Onkohan se 20 %?