Koira heräsi taas aamulla aikaisin levottomana ja läähättävänä. Oli aika erikoista herätä aamulla ja aukaista silmät. Ensimmäinen näköhavainto oli koiran mahanalusta. Koira nimittäin seisoi minun naamani päällä.

Menimme heti ulos ja koira pissasi ja kakkasi. Siitä parin tunnin päästä annoin koiralle ruuan ja lääkkeen ja taas ulkoilimme.

Menin koululle hieman ennen yhtä. Ehdin juuri ja juuri ruokalaan ennen kuin se suljettiin. Söin juustosilakoita perunan ja salaatin kera. Tapasin muutaman kurssikaverin koululla.

Minulla meni näyttö ihan heittämällä läpi. Näytön vastaanottaja oli minun entinen opettaja. Juttelimme niitä näitä, enimmäkseen kyllä yritysideastani.

Näytön jälkeen menin Stockmannille ostamaan pojalle Max Payne pelin. Poika oli ihan innoissaan saadessaan pelin. Peli on vanha, mutta kuulemma sitä parempi.

Illalla oli omakotiyhdistyksen syyskokous. Paikalla oli yllättävän paljon väkeä. Olin tosi ilahtunut runsaasta osanotosta. Käsittelimme esityslistan mukaiset asiat. Puhe rönsyili aika tavalla ja hyvä niin. Ideoimme uuden pilottihankkeen ja se liittyy paikalliseen kouluun. Itse olin ihan intoa piukassa kun pääsin kotiin. Energisyys tarttuu! Suunnittelin Ikean reissua keväälle 2008.

Huomenna on taas koulupäivä. Opettelemme Power Pointin käyttöä. Menen illalla tyttären kanssa kaverilleni kylään. Hän haluaa esitellä raivattua vaatehuonettaan. Samalla tapaamme hänen kolme ihanaa koiraa.