Taas ensimmäisenä uutisia koirastamme. Yön se nukkui hyvin, minä vähän huonommin. Nukahdin nimittäin illalla nojatuoliin. Heräsin ennen kuutta ja niska oli kipeänä. Pääni oli retkottanut olan yli. Siirryin nukkumaan sänkyyn tunniksi. Aamulenkillä koira tapasi kyläparturimme villakoiran ja leikki sen kanssa innoissaan. Sitten koira räksytti eräälle yrmeälle naiselle. Hän on sellainen hapannaama, jos näin sopii ilmaista. Minua nauratti koiran räksytys.

Menin koululle ja meillä oli aiheena kilpailijoiden analysointi. Minä en ollut tehnyt tehtävää, koska tässä vaiheessa minulla ei ole vielä kilpailijoita. Muut olivat olleet ahkeria. Toisaalta ryhmämme ahkeruutta pienentää se, että taas oli ainakin viisi ihmistä poissa. Iltapäivällä poissaolleiden ryhmä vaan kasvoi.

Siirryimme iltapäiväksi vakuutusyhtiö Tapiolan tiloihin. Kävin kolmen kurssikaverin kanssa matkalla syömässä Tuulihatussa Sorinkadulla. Tarjolla oli maukasta hernekeittoa ja pannaria kermavaahdon ja hillon kera. Hinta 4,5 euroa. Huomasin että tässä ruokapaikassa lounastaa enimmäkseen miehet. Ainakin meidän ruokaillessa paikalla oli lisäksemme vain miehiä. Annoskootkin olivat miehisen reiluja.

Tapiolassa saimme kuunnella vakuutusasiaa yllin kyllin. Eli meille yritettiin myydä erilaisia vakuutuksia. Tarjolla oli myös haaleaa kahvia ja kuivaa pullaa. En vakuuttunut kovasti tässä vakuutusyhtiössä.

Tulin kotiin ja keitin hyvät teet. Ehdin myös nukkumaan koiran kanssa tunnin päikkärit. Nyt olen lähdössä tytärtä hakemaan ja matkaamme hotelli Ilveksen yökerhoon. Se on moro!