Tai onhan minulla kissa ja koira seurana. Aamulla lähdin koululle reippaalla mielellä. Opettajana oli taas tämä monotonisesti puhuva nainen. Hänen pitäisi opetella puhujan taitoja. Onneksi meillä oli hieman ryhmätöitä ja päivä päätettiin jo puoleenpäivään. Kävin kahden kurssikaverini kanssa syömässä koulun ruokalassa ja meillä menikin siinä jutustellessa toista tuntia aikaa.

Sitten olin koulun atk-luokassa tunnin verran. Joku onneton oli jättänyt koneen auki omilla tunnuksillaan. En tehnyt mitään jäynää, en tulostellut hänen piikkiinsä tai muuta. Kirjasin käyttäjän ulos ja suljin koneen. Koululla on paljon ulkomaalaisia oppilaita, luulen että heille ei ole tarkasti selvitetty että tietokoneen käytön jälkeen on tärkeää kirjautua pihalle. No, samaa huolimattomuutta olen nähnyt yliopistollakin.

Kävin lataamassa bussikorttini, se oli jo aamulla tyhjä ja jouduin matkustamaan kertamaksulla. Kotimatkan bussia odotellessa kävin kirjakaupassa ja ostin tyttärelle nimpparikortin. Tyttärellä on nimipäivät torstaina. Kotona en ehtinyt nukkumaan edes päiväunia, koska illan kokous oli edessä.

Erään keskusjärjestön hallituksen kokous oli Irjalan makasiinilla. Meillä oli oikein hyvä ja lämminhenkinen kokous. Suunnittelimme järjestön vuosijuhlaa ja valitsimme uuden päätoimittajan järjestön lehdelle. Seuraava kokous on vasta joulukuulla. Marraskuussa on kyllä syyskokous. Minä olen silloin erovuorossa hallituksesta ja mietin nyt olenko jatkossa käytettävissä. Luultavasti olen.

Soitin pojalle tänään kaksikin kertaa. Hänellä on mennyt kissojen ja koirien hoito ihan hienosti. Menen huomenna poikaa hakemaan Hämeenkyröstä. Poikkean samalla Palviportille ostamaan lihaa ja makkaroita. Tässä tehtaanmyymälässä on aika edulliset hinnat ja tavara on hyvälaatuista. Yleensä käyn siskoni luona aina niin että Palviportti ei ole auki, eli sunnuntaisin. Ajoitan ajomatkani valoisaan aikaan ja yritän vältellä hirviä.