Olin parturissa ja kerroin etten halua pallopääkampausta. Mutta sellainen minulla taas on. Onneksi seuraavan pesun myötä pääsen itse muovaamaan kampaustani. Ostin öljyhoidon jolla saan hoidettua sekä päänahkaa että hiuksia. Minulla on erittäin kuiva päänahka ja hiukset myös. Tosi kuiva tyyppi siis.

Nyt olen pähkäillyt menenkö huomenna ostamaan tallentavan digiboksin Hulluilta päiviltä. Oikeastaan Maureenin ideasta kaikki lähtikin. Boksi on mallia Topfield, karvalakkimalli. Toisaalta en usko että tarvitsen USB-liitäntää, pelkkä tallennus riittää. Voi nauhoittaa kahta kanavaa ja katsella kolmatta. Kun kysyin pojan mielipidettä, hän kannusti ostamaan. Totesi ettei sitten tarvitse valvoa pitkään. Siinähän se ratkaisu tulikin.

Tänään tein vain pientä siivousta. Pyyhin pölyjä yllättävistä paikoista: kaksi työkalupakkia, ovien päälliset, yläkerran patteri, tulostin, tietokone, taulujen yläreunat jne. Olen myös hinnoitellut tavaraa kirpparille. Imuroin myös yläkerran. Touhuttu on, mutta tuntuu kuin en olisi tehnyt mitään.

Vedin koiran kanssa pienet unet sohvalla telkkarin äärellä. Onneksi poika tuli herättämään, muuten nukkuisin siellä vieläkin.

Huomenna on koulua eli kurssia. Ehkä menen Stockmannille heti aamusta, tai sitten vasta koulun jälkeen. Soitin tyttärelle ja hän olikin töissä Hulluilla päivillä. Keräävät rahaa matkakassaan. Tyttären luokka on lähdössä Meksikoon ensi vuonna. Matkakassaa kerrytetään erilaisilla talkootöillä. Ehdotin tyttärelle että laittaisi yhden digiboksin piiloon pöydän alle.