Tämä on nyt yhtä valitusta, ei ehkä kannata lukea ollenkaan. Ensimmäinen vali on se, kun on ihan masentunut olo. Ei ole mitään järkevää syytä, mutta olen ollut koko päivän ihan maassa. Oikeastaan olo oli jo eilen tämmöinen. Pahaa oloani olen saanut kasvatettua töllöttelemällä koko päivän telkkaria. Tiedän että ulkoilu ja liikunta yleensä olisi parantanut oloa. Laitoin öljyhoidon hiuksiini ja se olisi saanut vaikuttaa puolituntia, mutta minulla se oli päässä kolme tuntia. Kyllä nyt hiukset sitten kiiltävätkin!

Sekin masensi ettei ollut juuri mitään ruokaa. Kävin vasta illalla Siwassa ja saimme täydennystä jääkaappiin. Samalla reissulla kävimme pojan kanssa tyttären luona. Poika asensi heidän koneeseen yhden tietokoneohjelman, mitä tytär tarvitsee opiskeluissaan. Tyttärellä ja hänen poikakaverillaan ei mene taaskaan hyvin. Nyt poikakaveri oli valittanut siitä että tytär oli laittanut hänen kaljansa väärälle hyllylle jääkaapissa. Riidan voi näköjään saada aikaiseksi mistä vaan!

Tietokoneemme temppuilee. Tai sitähän se on tehnyt jo muutaman viikon. Tänään se ei sitten suostunut illalla aukeamaan ollenkaan. Monen yrityksen jälkeen saimme sen vihdoinkin auki. Tekstin kirjoittaminenkin on hankalaa, kone jämähtää tilttiin aika ajoin. Lopun alkua tämäkin!

Tänään sain kaksi outoa soittoa. Ensimmäinen soittaja oli mies. Hän tiedusteli minulta erään eläinkaupan omistajan yhteystietoja. Kirjoitin erääseen verkkolehteen aikoinaan juttua koiramme karvanleikkuusta ja mainitsin tämän eläinkaupan silloin. Mies oli napannut tietoni netistä. Kauppias on lopettanut liikkeensä ja tällä miehellä oli ongelmia sieltä ostetun trimmauskoneen kanssa. En osannut auttaa, mutta annoin siskoni numeron miehelle. Sisko asuu kyseisellä paikkakunnalla ja on koiraihmisiä.

Toinen puhelu tuli myöhään illalla. Nainen tiedusteli minua ihan nimellä ja vielä englannin kielellä. Poika oli silloin puhelimessa ja minä olin ulkona. Nainen lupasi palata asiaan myöhemmin. Ei harmainta aavistustakaan kuka minua kaipasi.