Tänään meillä oli siis aiheena oikeudelliset toimet. Juuri yrittäjää koskevat: vastuuvakuutus, sopimusehdot, tarjouksen sisältö, tekijänoikeudet ja yritysmuodon valinta.

Minä olen ajatellut yritysmuodoksi kommandiittiyhtiötä. Luulen että se olisi parempi kuin pelkkä toiminimi. En tiedä? Kysyi jo tytärtä äänettömäksi yhtiömieheksi. Kyllä hän suostuu.

Lorvailin illalla kotona. Eli töllöttelin telkkaria. Perjantaina on ensimmäinen näyttökoe ja pitäisi olla jo jotain valmiina,. Minulla ei ole mitään! Olen viimetipan ihminen ja se toteutuu taas. Aina minä ne hommat saan tehtyä, ehkä pieni paine auttaa.

Tänään jäi aivojumpat tekemättä. Täytyypä huomenna tehdä sitten vaikka tuplat. Huomenna on lähikauppamme avajaiset. Tarjolla on varmaan kahvia ja pullaa. Jollei jopa kakkua. Menen toivottamaan uuden kauppiaan tervetulleeksi tälle alueelle. Omasta ja omakotiyhdistyksen puolesta.

Kello on herättämässä yhdeksältä. Katselen aamusarjat ja sitten lähden koiran kanssa lähikaupalle.