Ikivalkea haastoi minut tähän juttuun.
Kymmenen hyvää ominaisuuttani:

1. Minua on helppo lähestyä. Tuntemattomat ihmiset puhuttelevat minua (ja minä heitä). Katson vastaantulijoita kohti ja jotkut morjestavatkin kun luulevat minua tuttavakseen. Olipas sekavasti kerrottu asia.

2. Tästä pääsenkin suoraan seuraavaan hyvään ominaisuuteeni: ilmaisen itseäni selkeästi sekä kirjallisesti että suullisesti. Yleensä.

3. Olen huumorintajuinen ja osaan nauraa itselleni. Jääkaappini ovessa on tämä mietelause: "Kun hän oppi nauramaan itselleen, koko loppuelämä oli yhtä tirskumista".

4. Olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän tekemisistään. Olen melko hyvä kuuntelija. Yritän muistaa miksi meillä on vain yksi suu, mutta kaksinverroin korvia.

5. Sanon mitä ajattelen. Joskus jopa ajattelen mitä sanon. Suunapäänä oleminen on tuonut joskus minulle harmia, mutta myös onneakin.

6. Puutun epäkohtiin toiminnalla. Haluan ottaa asioista selvää.

7. Olen idearikas ja hyvä neuvomaan ihmisiä. Itsensä ohjaaminen ja neuvominen on vaikeampaa.

8. Pyrin luottamaan intuitioon.

9. Haluan oppia uusia asioita. Monet asiat opin virheiden kautta.

10. Rakastan lapsiani. Arvostan sitä että heidät on minulle suotu.

Niin, haasteen voi ottaa tästä vastaan! Kehukaa itseänne, olkaatte hyvä.