Sain opettajalta kehuja, HOPS oli kuulemma ihan erinomainen. Harvoin tapaa ihmistä, joka tuntee itsensä niin hyvin. Olin kyllä ihan rehellinen HOPSia laatiessa. Kerroin hyveeni ja paheeni. Opettajan mukaan liikeideani vaativat täsmennystä. Siinä minulle läksyä. Seuraava koulupäivä on vasta ensi viikon torstaina. Tämänpäiväinen Oprah auttoi täsmentämään liikeideaa.

Kun poika tuli koulusta kotiin, koiramme tuli häntä vastaan. Venytteli ja nojasi pojan jalkoihin. Sitten se oli kaatunut ja pissannut allensa. Koskaan aikaisemmin ei ole tämmöistä tapahtunut! Koiralla on nyt varmaan vanhan koiran vaivoja? Loppuillan koira oli ihan normaalisti.

Minä imuroin koko alakerran tänään. Huomenna pyyhin kostealla lattiat. Tänään olen etsinyt kirppiskamaa myyntiin. Homma on aika messevä. Tuotteet pitää vielä hinnoitella. Suurin osa tavaroista on kellarissa ja pihavarastossa. Niistä pitää pyyhkiä hämähäkinseitit pois ennen myyntiä. Ja hinnoitella. Arpajaisvoittojakin olen haalinut kasaan. Huh heijaa!

Laitoin ex-poikakaverille tänään tekstarin. Jos hän olisi maisemissa, voisi tulla auttamaan minua pihakatoksen kokoamisessa. Jos hän ei tule, niin toivottavasti saan tyttäreni avuksi. Kuten viime vuonna.