Pomo pyysi minut tänään juttusille. Myyntini ovat huonontuneet ja varmasti olen itse myös huolissani. Näin hän puhui. Heinäkuu oli hiljaista aikaa ja minulle osoitettu alue on haastava. Miksiköhän minulle annettiin alun perin se vaikea alue? No, maanantaina saan savolaisia asiakkaikseni. Oli ihan viittä vaille että olisin kertonut pyrkimyksestäni yrittäjäkurssille. En kertonut, koska pääsy on vielä epävarmaa.

Ex-poikakaveri oli minua vastassa töistä päästessäni. Matkasimme meille ja tein nopeasti pitsataikinan. Kun taikina oli kohonnut, laitoin sen uunipellille ja latasin täytteet päälle. Paistettua jauhelihaa ja sipulia, keltaista paprikaa, tomaatinsiivuja, juustoa ja oreganoa. Pitsa oli todella hyvää!

Tein Meez.comissa oman hahmoni. (Tein hahmon,mutta en saa sitä laitetua tänne blogiin). Kaikki hahmot olivat ihan älyttömän laihoja. Ohjeet sain Rappiotädiltä. Hyvät ohjeet, mutta tallennus meni ilman ohjeita.

Keräsin pojan kanssa tänään punaisia viinimarjoja. Tein niistä illalla vispipuuroa. Olipa hyvää, nam!

Huomenna olen menossa tyttären kanssa katsomaan sambakulkuetta. Tytär oli taas menossa yöksi Ilvekseen töihin. Soittelin hänelle tänään.