Töiden jälkeen menin Pakkahuoneelle Tampereen teatterikesän palaveriin. Me talkoolaiset saimme kuulla tulevat työmme. Minä olen lipunmyynnissä kaksi kertaa Komediateatterilla (tämä näytös) ja kaksi kertaa Telakalla (tämä näytös). Palkkana on kaksi lippua teatterinäytöksiin ja ilmainen ateria talkoopäivinä. Ohjelmatelttaan pääsee myös ilmaiseksi. Olipa mukava nähdä tuttuja kasvoja. Olin teatterikesässä työelämävalmennuksessa koko kesän vuonna 2005. Sain myös teatterikesän t-paidan ja passin.

Työpäivästä tämän verran: nollapäivä, koneet oli aamulla tiltissä yli tunnin ja soittaminen tuntui tervanjuonnilta.

Illalla tein netissä hakemuksen yrittäjäkurssille. Aina aiemmin olen tehnyt kurssihakemuksen paperiversiona. Nyt jäi epäselväksi, menikö hakemus varmasti perille. Soitan huomenna työkkäriin ja varmistan asian. Oli aika hankala kertoa liiketoimintasuunnitelmasta, kun siihen varattuun kohtaan sai kirjoittaa vain 400 merkkiä. Perustelin mielestäni hakemuksen hyvin. Pitäkää nyt taas peukkuja pystyssä, jotta suunnitelmani toteutuisi. Niin monen monta kertaa Teidän peukutuksesta onkin ollut apua. Kiitos!

Poika on ollut koko illan kaverillaan. Kissalta on ruoka loppu. Täytyy antaa vaikka HK:n sinistä hätäruokana. En ole soittanut tyttärelle, eikä hän minulle. Jospa soittaisin hänelle huomenna ja pyytäisin kahville ja mustikkapiirakkaa syömään. Huomenna on myös tilattava aika kampaajalle. Pankkitiliäni en ole käynyt kurkistamassa. Luultavasti tili on nollilla ja seuraava tilipäivä on 24.8. Minkähän aiheista painajaista ensi yönä katselisi?