Tänään sain uutta soittolistaa ja heti sain kaksi kauppaa aikaiseksi. Olen nyt tienannut tällä viikolla noin viisikymmentä euroa, siitä sitten vielä verot pois. Jihuu!

Ilmoitin pomolle että tulen huomenna töihin myöhässä, minulla on menoa aamulla. Ei kysellyt tarkemmin, enkä minä kertonut tarkemmin. Toivottavasti saan työkkärin ihmisen vakuuttumaan innostani pääsemään yrittäjäkurssille. Onnistuukohan hakemuksen läpimeno, vaikka olen nyt ”töissä”?

Nyt olen ihan yrittämisen huumassa, ehkä se menee ohi? Olen miettinyt firmalle tai toiminimelle nasevaa nimeä. Ideani on hyvä, mutta ovatko ihmiset valmiita maksamaan palveluksistani? Siinäpä kysymys.

Tänään oli joku esiintynyt blogissani minuna. Oli vastannut kommenttiin aika töykeästi. Poistin kommentin heti kun huomasin sen. Blogeissahan on helppo esiintyä toisen nimimerkillä. Toivottavasti tämä ikävyys jäi nyt tähän yhteen kertaan. Jos minun nimissäni Teille tehdään ikäviä kommentointeja, niin minä en ole ollut asialla. Te olette niin mukavia ja ihania ihmisiä, en halua loukata Teitä mitenkään.