691199.jpg
Huomenna on kaikki varmaan paremmin, mutta tänään ketuttaa. Sain ammattiliitoltani ilmoituksen että jäsenyyteni on katkolla, jos en pysty todistamaan että olen maksanut jäsenmaksut tammikuusta lähtien. Haloo! Olen maksanut ne oman ammattiosastoni tilille, mistä ne on pitänyt siirtää liiton tilille. Siirtoa ei ole ilmeisesti tehty, ammattiosastoni on suljettu melkein heinäkuun loppuun asti, enkä saa toimistonhoitajaa kiinni. Minun pitää antaa asiasta selvitys heinäkuun kymmenenteen päivään mennessä. Toivottavasti asia selviää ihan puhelinsoitoilla huomenna.

Minua on väsyttänyt jo pitkään ja vatsa on ollut huonossa kunnossa. Tänään tuli töissä puhetta keliakiasta. Minulla on kaikki muut oireet, paitsi laihtuminen. Tietysti juuri se oire puuttuu! No, hain apteekista keliakian pikatestin. Testi on luotettava ja se on helppo tehdä itse. Sormenpäästä verta kapillaariputkeen, sekoitus laimentimeen ja kolme tippaa laimennettua verta testilaitteeseen. Jos tulee kaksi punaista viivaa, tulos on positiivinen eli elimistössä jyllää keliakia. Minä sain miinustuloksen. Melkein toivoin että tulos olisi ollut plussaa, olisi syy mahavaivoihinkin selvinnyt.

Luultavasti vatsaani vaivaa vaan stressi. Tämä työ on stressaavaa enkä nauti työnteosta. En saa tarpeeksi rahaa. Nyt kun maksan sähkölaskun ja vakuutukset, niin eipä paljon jää muuhun. Tilipäivään aikaa melkein kuukausi ja nollapäiviä takana. Olipa valitusta… Kuten jo kerroin, tänään on huono päivä. Ketuttaa.