Töissä opettelin uutta ohjelmaa. Viime viikon soittelin tulostettujen listojen mukaan, mutta nyt ne ovat sitten tietokoneella. Ihan hyvä ja näppärä käyttöliittymä. Soittelin vielä muutaman puhelun Pirkanmaalle ja sitten otin kohteeksi uuden alueen. Nippanappa olin myyntitavoitteissa, mutta huomiselta odotan enemmän.

Sain tänään monta onnittelua tekstiviestinä ja puheluna. Jopa ex-poikakaveri soitti, hän on nyt töissä Rauman telakalla. Lupasi tulla piakkoin käymään. Minulla oli siis tänään nimipäivät. Töissä vain atk-tukihenkilö, joka opetti minulle uutta ohjelmaa, onnitteli minua. En vienyt töihin karkkia, koska en tiennyt vallitsevaa käytäntöä tässä asiassa.

Tilasin uuden verokortin ja pyysin postituksen työmaalle. Ihan lonkalta arvioin loppuvuoden tienistit. Saahan sitä korttia sitten muutella pitkin vuotta. Minulla on nyt rästissä ainakin kahden kuukauden maksut ammattiliitolle. Yritän hoitaa ne kuntoon parin viikon sisään.

Kissalla oli tänään murheen päivä. Huomasin yllättäen illalla että kissanruoka on loppunut. Poika hakee huomenna heti koulun jälkeen kissalle purkkiruokaa. Mutta nyt kissa naukuu ja mankuu lisää ruokaa. Ei ymmärrä, ettei ole mistä antaa. Annoimme sille siivun makkaraa ja muutaman kikkareen koiranmuonaa. Pärjää niillä varmaan huomiseen.