Illalla vietimme koiran ja kissan synttäreitä. Aamulehdessä oli kuva ja kutsu synttäreille. Kuvaa oli rajattu niin että koirasta näkyi vain puolet. Rajaus kyllä auttoi kissan näkyvyyttä. Vieraita kävi seitsemän henkilöä: molemmat siskoni, siskon tytär vauvansa kanssa, naapurin pariskunta ja likkakaverini. Kissa sai lahjaksi ruokapurkkeja ja koira puruluita. Meillä oli tosi hauskaa kahvipöydässä. Kakkua jäi vain yksi pala syömättä.

Annalinda, Marikki ja Ikivalkea kyselivät lisätietoja viherjauheesta. Päätin siis kokeilla tätä ihmejauhetta ja tytär innostui asiaan myös. Siskoni on käyttänyt tätä jauhetta noin puolitoista vuotta. Hän on tullut energisemmäksi ja laihtui 15 kiloa. (Mielestäni hän ei ole edes ollut aikoinaan lihava). Minä kaipaan juuri sitä energisyyttä ja laihtuminen kelpaisi minulle myös. Saamme jauheen varmaan ensi viikolla käyttöön. Tässä on siskoni kokemuksia.Eli katso tämä sivusto ja kohta Palvelut / Minä ja pH-dieetti. Tässä infoa lisää.

Ideana on poistaa elimistöstä happamuutta. Happamuus aiheuttaa lihavuutta ja eri sairauksia. Viherjauhe alkalisoi elimistöä, eli lisää emäksisyyttä. Viherjuomaa nautitaan alussa noin litra päivässä ja sitten lisätään juomista vähitellen. Minä aion lisätä kasvisten nauttimista ja juoda vihermehua. Muuten pidän ruokavalioni aika ennallaan. Juoman pitäisi vaikuttaa myös siihen, että enää ei tee mieli mitään roskaruokaa. Nyt katsotaan mitenkä se minulla ja tyttärellä toimii. Informoin kokemuksiani täällä.