Tänään on ollut erittäin rauhallinen päivä. Nukuin puoleenpäivään ja sitten kävin suihkussa. Katselin telkkarista UIT:n shown ja se oli mielestäni hyvä. Katselin myös hetken aikaa Uunoa ja Dr. Philliä. Eli telkkarin parissa kului useampi tunti.

Tein pojalle ja itselleni makkaramunakkaat, sipulilla. Ennen iltaan tein pannaria ja siitä tulikin erikoisen hyvää.

Tytär kävi täällä iltamyöhäsellä. Hän siivosi ja puhdisti kissamme kynnet. Koiran korvat tuli nypittyä ja minun pitää huomenna muistuttaa korvien puhdistuksesta.

Tytär on menossa huomenna uuteen kesätyöpaikkaansa. Minä menen entiseen työpaikkaani soittelemaan peruutuksia läpi. Sain peruuntuneiden yhteystiedot eilen pomoltani sähköpostilla. Heti listan kärjessä oli kaverini, joka ei ole todellakaan peruuttanut tilaustaan. Saa nähdä mikä on muiden tilanne.

Soittelin siskoni kanssa illalla. Hän on menossa huomenna tekemään aivoprofiileja erään koulun opettajille. Lupasi tehdä profiilit sekä minulle että lapsilleni. Totesin että minä olen oikeakätinen, mutta vasenjalkainen. Palloa kyllä potkaisen oikealla jalalla. Mutta esim. liikennevaloissa jalankulkijana valon vaihtuessa vihreään, lähden liikkeelle vasemmalla jalalla. Olen siis todellakin oikeakätinen, mutta vasenjalkainen. Olen myös oikeakorvainen: en voi jutella puhelimessa jos luuri on vasemmassa korvassa.