Hanhiniemen sanoja tapaillen, totean että masentaa kyllä joo. Aamulla aikaisin lähdin töihin ja tarkoitus oli saada monta kauppaa. Tuntien soitteluiden jälkeen minulla oli yksi kauppa tehtynä ja siihen se jäikin. Soittelin vielä illalla kotoakin.

Pomoni tarjous on liian tiukka. Kukaan ei saa tällä hetkellä kanavakortteja helpolla kaupaksi. Huhtikuun työaika on mennyt ihan hukkaan: saan palkkaa vähemmän kuin työttömyyskorvaus olisi ollut. Tässä sitä sitten räpistellään. Lähetin eilen epätoivoissani spämmit sähköpostissani oleville yhteystiedoille. Siinä meni kirje kavereilleni, mutta myös Aamulehteen, Tarja Filatoville ja Tarja Haloselle. Samalla viesti lähti myös pomolleni. Näkee nyt todellakin epätoivoni. Viesti oli luokkaa: Apuva, tilatkaa minulta PlusTV-kortti!

Työkaverini ei saanut yhtään PlusTV-kauppaa aikaiseksi tänään. Katselimme yhdessä Mollista uusia työpaikkoja. Minä soitin yhteen ja olin menossa työhaastatteluun huomenna. Huominen ei käynyt ja minulle luvattiin että saan soiton keskiviikkona. Kysymyksessä on kolmioleipien ja sämpylöiden täyttäminen. Työaika on 12-20 tai 14-22. Palkka ei ole hurrattava, mutta olisi se tyhjää parempi. Tyttäreni kaveri on siellä töissä ja kehui että työpaikka on ihan OK. Koitan jaksaa tehdä vielä pari muutakin työhakemusta tänään.

Hain tyttären illalla golf-kurssilta ja matkasimme Jyskyyn. Tytär osti pari puista sälekaihdinta. Sitten kävimme ostoksilla Lidlissä. Minun piti ostaa vain siivumakkaraa, mutta mukaan tarttui vaikka mitä. Tyttären poikakaveri oli taas Helsingissä työmatkalla ja tytär viihtyi hyvin täällä.

Maanantaita piristi se että saan veronpalautusta hieman yli 500 euroa.