Hoh hoijaa. Minä olen ihminen joka ei kaipaa muutoksia. En ainakaan silloin, kun asiat ovat hyvin. Miksi muuttaa toimivaa juttua? Menin tänään uuteen toimipisteeseemme.

Ensinnäkin olin väärän oven takana. Rappu ja kerros oli OK. Ainoastaan ovi oli väärä. Siivooja avasi oven ja kertoi että sisään pääsee vasta huomenna. Vahaus oli kesken. Soitin pomolle ja  sain tietä että oikea paikka on parin oven päässä, samassa kerroksessa.

Meitä oli samassa huoneessa kolme myyjää. Oli vaikea kuulla edes omia ajatuksia, kun kaksi muuta puhui myyntipuheitaan. Oli kyllä ihan mukava jutella työkavereiden kanssa. Toinen heistä oli menossa ottamaan napakorua itselleen ja häntä jännitti ihan kauheasti.

Huomenna soittelen kotoa käsin. Pomo lupasi minulle hyvää ”lapinmiestenlistaa!”. Täytyy muistuttaa pomoa huomenna listasta. Hän on hyvin kiireinen ja nyt on liian monta rautaa tulessa. Meillä olisi uudella toimistolla bileet lauantaina, mutta en taida osallistua niihin.

Hain illalla R-kioskilta Kauna2-filmin lainaksi. En ehtinyt sitä katselemaan pojan kanssa kokonaan, koska naapurin rouva tuli hakemaan lenkille. Kävelimme koirien kanssa puolisen tuntia. Mukava reissu. Happea minä kaipasinkin ja mukavaa juttuseuraa.