Tytär muutti takaisin poikakaverinsa luokse. Ovat saaneet asioitansa sovittua näemmä. Poikakaveri vie tyttären sitten huomenna aamulla Kangasalan Prismalle esiintymään. Minäkin olen menossa valokuvaamaan tytärtä, kun hän esiintyy eläinhahmon puvussa ja jakaa lapsille karkkeja.

Tytär oli likkakavereidensa kanssa syömässä kaupungilla. Tapasimme Stockmannilla ja menimme yhtä matkaa kotejamme kohti. Poikkesin matkalla lähikaupassa ruokaostoksilla. Siellä oli taas kassalla poika, joka luulee että minulle kuuluu edelleen henkilökunnan alennukset.

Pomo lupasi minulle palkinnon eilisistä myynneistä. Hän ehdotti heille perinteistä viinapullopalkintoa, mutta minä otan mieluummin leffalipun itselleni. PlusTV:n ongelmat jatkuvat. Viime viikolla tilatut katselukortit eivät sitten saapuneet asiakkaille tänään. Kortit tulevat ensi viikolla ja silloin on ensimmäinen formulakisa jo ajettu. Luvassa on kiukkuisia soittoja asiakkailta ja varmaan tilausten peruuntumisia. Harmittaa tämä tilanne. Luulen myös että jos huomenna menee hakemaan katselukorttia R-kioskilta, niin sitä ei ehditä aktivoimaan ennen formulakisoja.

Huomenna olen menossa parin likkakaverini kanssa kaupungille syömään. Mukava tavata taas pitkästä aikaa ja turista kuulumiset. Tanssiravintolaan en kyllä jaksa lähteä.