Hyvin vaikea nimetä omat omituisuudet, koska itse pitää niitä ihan normaaleina ominaisuuksina. Haasteen sain Tanssivalta harmaalta pantterilta.

  1. Juttelen tuntemattomien ihmisten kanssa. Bussipysäkillä ja kaupassa aloitan helposti jutustelun. Yleensä vastakaiku toimii hyvin. Äitini oli samanlainen.

  2. En kadehdi ihmisiä. Olen tyytyväinen toisten onnesta. Onni voi tarttua minuunkin!

  3. Pelkään hämähäkkejä ja kaikkia muitakin ötököitä. Pelkoa on yritetty hoitaa hypnoosillakin, mutta tuloksetta. Käärmeitäkin pelkään, mutta niitä tapaa harvemmin kuin hämähäkkejä.

  4. Minulla on outoja rutiineja ja olen hieman taikauskoinen.

  5. Olen yökyöpeli. Ruuanlaitto alkaa illalla ja ongelmana onkin ruokien nopea jäähdytys seuraavaa päivää varten. Aamulla ja päivällä ruuanlaitto ei kiinnosta.

  6. Olen liian avoin. Kerron asioistani liikaa. Täällä blogissa olen yrittänyt olla suhteellisen hiljainen. Mutta minuahan voi lukea kuin avointa kirjaa.