Heti ensimmäisenä tämä hammasjuttu. Menin illalla suihkuun ja yritin saada radion kuulumaan. Meillä on tapana kuunnella suihkussa pukuhuoneessa olevaa vanhaa matkaradiota. Kuuluvuus oli heikkoa, joten yritin saada antennia pidemmäksi. Otin avuksi hampaani ja huonolla menestyksellä. Toinen etuhampaani lohkesi muutaman millin verran. Menen huomenna kysymään hammaslääkäriltäni korjaavia toimenpiteitä. Mitähän sekin maksaa?

Töissä loppui soittomateriaali. Jouduimme soittelemaan jo moneen kertaan soitetuille ja se ei ollut kannattavaa. Sain vain viisi kauppaa aikaiseksi. Kuudennen kaupan tein vasta illalla omakotiyhdistyksen kokouksessa. Naapurin rouva tilasi PlusTV:n.

Menin suoraan töistä yhdistyksen kokoukseen ja olin viisi minuuttia myöhässä. Kokous sujui hyvin ja saimme asioita eteenpäin. Olin kotona vasta puoli yhdeksän aikaan. Tytär oli tullut kirjoittamaan CV:n uusiksi. Minunkin mielipidettä kysyttiin ja nyt CV on OK. Tytär oli tyhjentänyt jääkaapista eilen tekemiäni ruokia ja hyvä niin.

Tytär oli aamulla mennyt hakemaan posteja laatikolta ja jäänyt pakkaseen. Ulko-ovi oli pamahtanut kiinni ja tytär oli ulkona ilman avaimia ja ilman  kännykkää. Hän oli saanut joltakin vanhalta mieheltä kännykkään lainaksi ja oli soittanut minulle ja poikaystävälleen. Poikaystävä oli tullut pelastamaan tytön pakkasesta. Tytär oli kyllä päässyt naapuriin lämmittelemään. Kiitos mukaville ihmisille! Minulla ei ole edes tyttären asunnon avainta. Minulla on työpäivinä kännykkä äänettömällä. Tytär kaipasi varmaan vain henkistä apua minulta.