Venytin työpäivää parilla tunnilla ja sain seitsemän kauppaa aikaiseksi. Minulla oli treffit tyttären kanssa Tampere-talolla klo 18.30. Osallistuimme Nordean järjestämään sijoitusiltaan. Puolitoista tuntia puhetta, jonka aikana meinasin nukahtaa. Tytär pukkasi minua kylkeen kun kuorsaus alkoi kuulumaan. Lopulta pääsimme ruokapöydän ääreen. Tarjottavat olivat todella hyviä. Olin kotona vasta ilta yhdeksän paikkeilla.

Ehdin katsomaan Taivaan tulet sarjaa. Tykästyin siihen ihan heti. Kari Väänänen ja Timo Parvela ovat kirjoittaneet hyvää tekstiä. Kemijärven maisemat olivat aivan ihanat.

Postissa oli tullut tutkintotodistus Tampereen aikuiskoulutuskeskukselta. Liitteenä oli kopio todistuksesta ja hakukaavake koulutusrahastolle. Hakemus on nyt jo postissa ja odottelen 330 euron korvausta ensi viikolle.

Huomenna otan työpuhelimen illaksi kotiin. Eräs nainen toivoi että soitan hänelle klo 19.00 jälkeen. Voin tietysti soitella muutaman muunkin iltapuhelun. Kuukausitavoite on täyttymässä aika hyvin. Toimistomme kuulemma muuttaa maaliskuulla Kauppakadulle, samaan kortteliin missä on työvoimatoimisto. Luulen että helmikuun jälkeen olen jo uudessa työpaikassa. PlusTV:n kampanja loppuu helmikuun lopussa. En usko että puhelinliittymien myynti tulisi elättämään minua ja poikaa. No, katsotaan mitä aika tuo eteen.