Vaikka valvoin yöllä yli yhteen, heräsin melko helposti. Poika oli herännyt minua ennen ja herätteli minut radion soitolla. Aamulla naamani oli valvoneen näköinen. Kokeilin ostamaani kiinteyttävää ja kohottavaa kasvonaamiota. Se todellakin tehosi: naama ikään kuin supistui pienemmäksi. Vaikutus kestää kahdeksan tuntia, mutta en minä huomannut mitään romahdusta iltapäivällä neljän aikaan.

Töissä meillä oli palaveri yhdentoista aikaan. Paikalla oli kuusi myyjää, pomo ja uusi vuoropäällikkö. Palaveri oli aika ylimalkainen ja lyhyt tilaisuus. Olin myynyt ensimmäisen tunnin aikana jo kolme kanavakorttia. Uusi vuoropäällikkö halusi tulla kuuntelemaan myyntipuhettani. Hänen tehtävänä on myös myydä kanavakortteja.

Töissä oli ihan mukavaa. Ainoastaan minua häiritsi vieressä istuva todella kovaääninen naismyyjä. Hän kailotti kuin sumusireeni merellä. Muuten ääni ei minua häirinnyt, ainoastaan ajattelin asiakkaita. Minä myyn PlusTV-pakettia ja vieressä kailotetaan Saunalahden liittymiä.

Juttelin pomon kanssa bonusrahoista. Olen nyt tienannut 250 euroa, eli olen myynyt ensimmäiset 20 korttia. Rahat saan heti kun vien verokirjan töihin. Myynnit siitä ylöspäin merkataan tietokantaan, siihen tutustun huomenna.  Päivän myyntitavoitteeni oli myydä kuusi pakettia ja myin kymmenen. Huomenna sama tavoite.

Töiden jälkeen tein itselleni ja pojalle Hawaijin pataa. Annoksesta pitäisi riittää neljälle hengelle. Söimme sen puoliksi. Tosin poika söi reilusti yli puolet. Eilisestä vohveliannoksesta olisi pitänyt riittää kuudelle viiva kahdeksalle hengelle. Minä söin kolme vohvelia, tytär kaksi ja poika loput. Murrosikäinen poika syö varmaan enemmän kuin hevonen.

Illalla poikkesin naapurissa kahvilla. Naapurin rouva tekee työkseen telemarkkinointia ja katsoi työsopimustani. Provikat ovat kuulemma ihan hyvät, jos vaan pääsen tavoitteeseen. Tavoitteeni on myydä yli 120 kanavakorttia kuukaudessa. Katsotaan kuinka käy.