Jihuu! Olipa ihana nukkua pitkään. Heräsin kyllä jo kymmeneltä, koska menin nukkumaan juuri ennen puoltayötä. Kokonainen työviikko väsytti kummasti.

Tänään oli täydennysten ja muistamisien päivä. Hain eläinkaupasta koiralle kuivamuonaa 13,5 kiloa hintaan 55 euroa. Kissanhiekka oli tarjouksessa: 25 kiloa hintaan 16,70. Kissanhiekan riittävyyttä ajallisesti en ole mitannut, mutta koiralla edellinen kuivamuonasäkki kesti kolme kuukautta.

Poikkesin entisessä työharjoittelupaikassani. Olen edelleen mukana supermonivetokimpassa. Sain kimpasta voittoa vajaat 28 euroa. Tarkistutin loton ja kenon. Ei voittoja, uusin ne kumminkin. Nythän on lotossa suuri potti voitettavana.

Ruokakaupasta hain täydennystä jääkaappiin. Yritän ostaa tarvikkeita niin, ettei kaupassa tarvitsisi käydä yhtenään. Aina kumminkin on joku tarvike lopussa. Tähän asiaan pitää keskittyä paremmin ja tehdä vaikka listaa mitä viikossa kuluu.

Tankkasin auton Teboililla. Eilen tapasin miehen, jonka kanssa riitelin aikoinaan paljon. Mutta tänään tapasin miehen joka antoi minulle potkut. Tosin appiukkonsa käskystä. Olin aikoinaan 21 vuotta samalla työnantajalla ja tämä mies oli ihan mukava työkaveri. Kunnes firman omistaja teki tästä tyttärensä miehestä toimitusjohtajan. Itse hän ”vetäytyi eläkkeelle”. Mutta jäi kuitenkin takapiruksi. Vävypoika sai tehdä paskahommat, eli erottaa monta pitkäaikaista työntekijää. Silloin jo harmittelin että siinä menee hyvä mies pilalle.

Minä olin menossa maksamaan bensoja sisälle ja mies tuli autostaan ja oli menossa toisesta ovesta kahvion puolelle. Morjestimme toisiamme ja mies oli jotenkin pelästyneen näköinen. Sisällä minä sitten maksoin ne bensat ja mies odotteli vuoroaan kahvikupin kanssa. Emme jutelleet mitään. Ei tullut oikein mitään hohdokasta lausetta mieleen.

Olin pojan kanssa elokuvissa. Pysäköin autoni työpaikkani eteen, nyt poika tietää missä minä päiväni vietän. Vares kakkonen oli hyvä elokuva. Oikeastaan kyllä pidän enemmän ykkösosasta. Tässä kakkosessa oli kyllä filmin leikkaus suoritettu jännästi Dan Peledin toimesta.

Nyt katsomme vielä ensimmäisen Bondin. Sean Conneryssä oli jo vuonna 1962 karismaa. The Rock elokuvassa sitä oli vielä enemmän. Mies paranee kuin viini vanhetessaan.

Tytär oli saapunut pyykkiä pesemään sillä välin kun olimme elokuvissa.