Pyhäpäivä ei mennyt ihan levon parissa, vaikka kolmas käsky niin määrää. Olin erään yhdistyksen hallituksen kokouksessa iltapäivällä. Kokous oli hyvä ja saimme paljon päätöksiä aikaiseksi. Minun olisi kyllä pitänyt olla jämäkämpi puheenjohtaja. Keskustelu karkasi välillä enemmän ja vähemmän ohi esityslistan. Toisaalta ihan ymmärrettävää, koska kysymyksessä oli järjestäytymiskokous.

Tulin kotiin kiinalaisesta ravintolasta ostetun ruuan kanssa. Poika lähti kaverilleen ja minä suunnittelin katsovani Kummelien jouluesitystä. Alussa oli soittoa ja laulua. Sitten huomasin että olin lukenut ohjelmatiedot väärin: kysymyksessä ei ollut Kummelit, vaan Kummien joulushow. Ehkä ne kunnolliset lukulasit olisi hommattava? Ei tule noita Tiimarin lasejakaan kyllä käytettyä.

Nyt olen sitten kirjoittanut yhdistyksen jäsenkirjeen valmiiksi sekä erään tapahtuman mainos on valmiina myös. Tarkoitus on tulostella niitä huomenna koululla. Viimeinen hetki käyttää hyväkseen ilmaista tulostusmahdollisuutta.

Käykääpä muuten lukemassa Jussin kirjoittama hauska tonttutarina. Nyt ymmärrän paremmin kaikenlaisia tonttuja.
294481.jpg