Voisi melkein sanoa että tylsä päivä, mutta enpä sano. Kävin päivällä entisessä työharjoittelupaikassani, meidän asiamiespostissa. Sinne oli tuotu minulle kirje. Kirje oli mennyt perikuntamme talon osoitteeseen, talohan myytiin jo pari vuotta sitten. Kiinteistövälittäjä kutsui firmansa 10-vuotisjuhlaan. Soitin asiasta siskolleni ja hän innostui asiasta. Menemme siis Pakkahuoneelle lauantaina 27.1 juhlimaan.

Annoin yhdistyksemme jäsenkirjeet postitettavaksi, kakkosluokan merkillä postitettavat on vietävä postiin eikä suoraan laatikkoon. Olin voittanut supermonivedossa ja kenossa hieman rahaa. Tein loton, monivedon ja kenon uudestaan. Poikani voitti joululahjaksi saamillaan arvoilla vajaat 10 euroa, minä en mitään. Tytär ei ole vielä raaputtanut arpojaan.

Kohta on joulukinkku syöty. Tein tänään kinkkukiusausta ja aineita on vielä toiseen kiusaukseen. Sitten on kinkku totaalisesti loppu. Poika totesi että onpa väsyttävää ruokaa. Totta tosiaan, aimo loraus kermaa tekee ruuasta tuhtia tavaraa.

Poika lähti kaverilleen ja minä menin päiväunille. Illalla poikkesin kaverillani. Hän ei voinut keittää kahvia, kun ei ollut kahvia. Juteltiin niitä näitä ja minä leikin hänen koiransa kanssa.

Uusin kirjastosta lainaamani kirjat ja CD:t. Joulunpyhinä oli tarkoitus lukea kirjoja, mutta se jäi vain ajatukseksi. Täytyypä nyt ottaa kirjat esille ja alkaa lukemaan. Yhden CD:n lainaa ei voinut uusia, koska siitä oli varauksia. Pojan piti viedä se kirjastolle samalla kun meni kaverilleen.