Eilen olin teatterissa katsomassa näytelmää Vuonna 85. Todella hyvä näytelmä, suosittelen! Teatterin jälkeen lähdimme Old Bricks pubiin. Sieltä sitten London pubiin, jossa olimmekin valomerkkiin asti. Taksilla jatkoille Lukonmäkeen ja mukana oli yksi kaljupäinen miesnäyttelijä, joka oli ollut illan esityksessä. Ryhmämme koostui kolmesta naisesta ja kahdesta miehestä.

Yksi naisista (en minä) veti miehiä puoleensa kuin hunaja. Hän oli porukan laihin. Johtuikohan se siitä? Minuakin yksi mies kehui: hän sanoi että minulla on ihana ääni. Ääni!!! Eipä enää kehuta hyvää persettä tai mahtavia rintoja. Jatkojen jälkeen olin kotona aamulla kello seitsemän. Poika lähti kouluun ja minä menin nukkumaan.

Heräsin puoli yhden aikaan päivällä. Olo oli aika heikko. Illan suussa kävin kaupungilla. Hain sunnuntain kokousta varten avaimen ja ostin Sokokselta E-Epaa. Matkalla poikkesin myös entisessä työharjoittelupaikassani: tein loton ja kenon sekä osallistuin supermonivetoon.

Manpowerilta soitettiin: en sitten saanut sitä työpaikkaa. Elisa oli haastatellut kolmena päivänä hakijoita, joten aika isossa seulassa olinkin ollut. No, ensi tiistaina on taas yksi työhaastattelu.

Huomenna on kurssin päättäjäiset. Menemme hohtokeilaamaan ja sitten johonkin kapakkaan. Huomenna en kyllä lähde jatkoille. Se on varma, tai ainakin aika varma.