Tänään olin tyttären kanssa Teivon raveissa. Soitin tyttärelle yhdentoista aikaan, kun hänen piti olla silloin jo täällä kotona. Tytär heräsi soittooni ja lähdimme matkaan vasta puoli kahdentoista maissa. Minun olisi pitänyt ajaa pakettiautoa, jotta hän olisi saanut matkalla meikattua. En halunnut auton rattiin korkokengilläni ja kauheassa kiireessä ajamaan oudolla autolla. Teimme sitten niin että moottoritiellä minä ohjasin autoa repsikan paikalta ja tytär meikkasi kuskin paikalla. Matka meni hyvin ja olimme raviradan portilla minuutin yli kaksitoista.

Saimme syödä hyvät ruuat seisovasta pöydästä jälkiruokineen. Veikkaus antoi pelirahaa 15 euroa ja neuvoi pelaamisessa. Raviradan ravintolassa on hyvä palvelu. Istut vaan pöydässä syömässä ja juomassa, peliemännät vievät kuponkisi ja rahasi peliluukulle. Me pelasimme vain neljä ensimäistä lähtöä, koska oli vähän kiire aikataulu. Tytär pelasi neljä lähtöä, minä vain kolme. Minulla oli tarkoitus pelata myös neljänteen lähtöön, mutta ruksasin vahingossa kuponkiin kolmosen. Hyvillä kertoimilla sain voittoa 18,50 euroa. Pelasin voittajaa, kaksaria ja sijoitusta.

Raveista lähdimme käymään Ylöjärvellä siskoni tyttären luona. Joimme siellä kahvit ja leikimme koirien kanssa. Toinen koirista on tanskandoggi ja toinen mäyräkoira. Aika hauskan näköinen parivaljakko. Kyläreissu oli aika pikainen, koska tyttärelläni oli kiire kauppaan ja kotihommiin. Hänen poikakaverinsa oli tänään tulossa työmatkalta ja ruokakaappi vaati täydennystä. Poikakaveri aikoi tehdä vielä pitsaa illalla ja niitä aineksia piti hommata. Tytär on lähdössä likkakavereidensa kanssa viettämään pikkujoulua.

274088.jpg
Kuulin jo aamulla uutisista, että Juice Leskinen on vaihtanut hiippakuntaa. Juice oli kuollut eilen täällä Tampereella sairaalassa. Lopullista kuolinsyytä ei vielä tiedetä. Olihan Juicella läjäpäin sairauksia rasitteena. Harmi, että hyvä lauluntekijä joutui jo lähtemään. Minä olen ollut ja tulen aina olemaan Juicefani.