Jo sekin harmittaa, että valitan täällä. Mutta oli ilonaiheitakin.

Pojalla oli mennyt työharjoittelussa hyvin. Hommia oli riittänyt tarpeeksi ja tekemisen myötä aika oli kulunut hyvin. Hän oli purkanut lastia ja hinnoitellut tuotteita.

Minä laitoin kahteen henkilöstövuokrausfirmaan hakemukseni. Se on muuten todella hidasta hommaa. Vaikka copypastaat, niin on niissä lomakkeissa täyttämistä. Ammattinimekkeeksi laitoin moniosaaja. Mitähän ne siitä tykkää?

Ensimmäinen kokous johon olin tänään menossa, oli klo 16.00 Soutukeskuksessa. Parkkipaikka oli tupaten täynnä ja kokouspaikalla ei ollut yhtään vapaata istumapaikkaa. Tampereen kaupunki informoi järjestöjä uusista määräyksistä yhteisöavustuksen haussa. Onneksi eräs hallituksemme jäsen oli paikalla eturivissä ja kuunteli puheet. Minä join aulassa kahvit ja lähdin kotiin.

Kävin kotona kääntymässä ja lähdin seuraavaan kokoukseen. Uusilla korkokengillä oli muuten aika paha ajaa autoa. Vaikka korko ei ole kuin neljä senttiä, niin se jo tuntui kytkimen käytössä. Ovatko korkokengät syynä naisten huonoon maineeseen autokuskeina? Kysyn vaan.

Niin, se toinen kokous. Menin paikalle ajoissa ja sain taas kahvia juodakseni. Itse kokous meni aika mallikkaasti, paitsi että äänestyksessä oli ongelmia. Kokousedustajia oli paikalla 74, mutta ääniä annettiin 76 kappaletta. Uutta äänestystä ei tehty. Hallitukseen tuli valittua kolme uutta jäsentä, minä en ollut erovuorossa.

Olen hakenut tämän järjestön lehden vastaavaksi toimittajaksi. Poisjäävä toimittaja piti kokouksessa palopuheen. Hänen mielestään uusi toimittaja ei voi mitenkään hoitaa sekä toimittajan että ilmoitusmyyjän hommia. Kuten hän on tehnyt kymmenen vuotta. Hän haluaa ilmeisesti jäädä ilmoitusmyyjäksi, koska siitä hommasta saa parhaiten rahaa. Minä vastustan asiaa. Kyllä tuleva toimittaja pystyy varmasti samaan kuin entinen. Olen se sitten minä tai joku muu. Seuraava hallituksen kokous siirtyi. Asiaa käsitellään 7.12 ja silloin olen teatterissa katsomassa Manserock 85:tä. Kokouksen piti olla 4.12.