Työharjoittelussa oli ihan mukava päivä. Olin enimmäkseen vastaanottamassa veikkauksia. Tein itselleni vakion, kenon ja pitkävedon. Lotto on jo tehty ja supermonivedon porukkaan olen osallistunut. Onkohan minusta tulossa peliriippuvainen? Pelaan kyllä pienillä panoksilla. Monilla veikkaajilla 50 euroa viikossa on ihan normaali summa. Minulla summa on 5-11 euroa.

Tytär soitteli ja pyysi autoa lainaksi. Tytär oli saanut Postilta ilmoituksen, että hän pääsee sinne jouluapulaiseksi. Jos tytär saa palkanmaksun vuodelle 2007, hän ottaa työn vastaan. Tälle vuodelle ei saa tulla liikaa tuloja. Opintotuki on silloin maksettava takaisin. Aika kikkailua.

Lupasin auton hänelle, koska kaverini haki minut hohtokeilaukseen. Asun sopivasti hänen matkan varrella. Ja turha sinne olisi ollut lähteä kahdella autolla samalta suunnalta. Torstai oli muutenkin huono päivä lähteä Metro-Auto areenalle. Jäähallissa oli peli ja sitä myöten kaikki parkkipaikat oli varattu. Saimme auton Areenan pihaan sakkopaikalle.

Niin, se pahvinen yllätys eteisessä. Kun tulin kotiin työharjoittelusta, eteisessä oli vastassa iso paketti aaltopahvia. Kokoa komeuksella oli 1,2 m * 1,4 m. Ihmettelin asiaa mutta en tiennyt totuutta koska poika oli mennyt suoraan kaverilleen heti työharjoittelun jälkeen. Minulla oli jo kiire keilaamaan.

Hohtokeilaus oli kivaa. Minä voitin molemmat sarjat ja tein kaksi täyskaatoa. Sovimme likkojen kanssa että menemme toistekin keilaamaan. Jälkipeleissä puhuimme kuulumiset.

Olin kotona vasta klo 21.15 ja jäi Lostin alku näkemättä. Tytär tuli käymään ja lähdin viemään häntä Kaukajärvelle. Matkalla poika soitti ja kyseli olinpaikkaani. Ilmoitin sen ja samalla kyselin pahvimysteeriota eteisessä. Poika oli tuonut pahvit kissallemme. Kissamme on ihan hulluna pahvilaatikoihin ja tästä aaltopahvimäärästä voimme rakentaa sille oivan majan. Poika oli kantanut pahveja noin kolme kilometriä kotiin. Bussi oli ollut tosi täynnä ja hän ei ollut tuppaantunut kyytiin. Oikea kissanystävä tämä poikani.

Huomenna menen työharjoitteluun ja sieltä lähden suoraan poikaani vastaan Rautialle. Menemme Sokokselle ostamaan pojalle kengät ja minulle jalkalampun. Onneksi huomenna on perjantai!