Työharjoittelupaikassani oli tänään ne liikkeen 25-vuotissynttärit. Asiakkaita oli todella paljon paikalla. Ensimmäinen kymmenen litraa kahvia juotiin parissa tunnissa. Kakut olivat todella hyviä. Päivän päätteeksi arvottiin palkinnot ja minä olin onnettarena. Päivä oli niin mukava, että olin "ylitöissä" pari tuntia. Paikalla oli Forever-tuotteen esittelijä. Tuotteet ovat aloeverasta tehtyjä, rasvoja, juomia jne. Esittelijä yritti saada minua mukaan bisnekseen. En oikein innostunut tästä myyntituotteesta. Idea on samanlainen kuin Tupperwarella.

Tytär poikkesi illalla, nyt ei tullut pyykkien kanssa. Hän osti viime viikolla poikakaverinsa kanssa Candy-merkkisen pesukoneen Gigantista ja sen toimitusaika on neljä viikkoa. Nyt oli Citymarketissa tarjouksella Hoover-merkkinen pesukone. Nuoret aikovat perua kaupat Gigantissa, koska Citymarketista pesukoneen saisi heti kotiin. Mutta kumpi on parempi merkki Candy vai Hoover? Googlella löytyi Candy-Hoover? Ovatko ne nyt tosiaan yksi ja sama merkki.

Tyttären kanssa poikkesimme illalla kaverillani kahvilla. Tämän kaverin kanssa olimme menossa huomenna Teivoon raveihin. Veikkaus tarjoaa ruuat, juomat sekä pelirahaa 15 euroa osallistujalle. Suunnitelma muuttui sen verran että menenkin tyttären kanssa huomenna raveihin. Kaverini on ensi yön töissä, eikä ole varmaan ihan skarppina ennen puoltapäivää. Meidän pitää olla kello 12 raviradan portilla. Saa nähdä kuinka sitä innostuu totoon. Olen käynyt raveissa viimeksi yli 20 vuotta sitten.

Poika oli saanut hyvät arvostelut työharjoittelupaikastaan. Tettilapussa luki että Rautia voisi tarjota ehkä kesätyöpaikkaa. Sinne sitten vaan hakemus keväällä.