Olin illalla erään keskusjärjestön hallituksen kokouksessa. Järjestö hakee uutta vastaavaa toimittajaa lehteensä ja minä olen yksi hakijoista. Kuulun myös hallitukseen, joten minut poistettiin yhdessä vaiheessa kokouksesta jääviyden takia. Siihen tulokseen kuitenkin tultiin että minä olen paras hakijoista, tähän mennessä. Uusia hakemuksia saattaa tulla vielä ja lopullinen valinta tehdään joulukuun kokouksessa. Työ ei ole kokopäiväistä ja palkkiot ovat lähinnä osuus ilmoitusmyynnistä ja kilometrikorvaukset.

Tyttäreltä vedettiin sitten tänään kaksi viisaudenhammasta. Poski ei ole vielä turvonnut, mutta huomenna se ehkä turpoaa. Tytär oli hyvin vaitonainen eikä häntä naurattanut mikään. Kävimme tyttären ja hänen poikakaverinsa uudella asunnolla. Siitä tulee vielä hieno, mutta täydellinen remontti on toteutettava. Siellä oli jääkaappi, hella ja pieni pakastin jotka laitetaan nyt myyntiin. Otin paljon valokuvia asunnosta.

Iltapäivällä kävin kaverini ja koiriemme kanssa kiertämässä Kaukajärven. Menimme hieman liian lujaa vauhtia, koska kaverini on uskomattoman nopea liikkuja. Hän ei myöskään usko että rasva palaa alhaisella sykkeellä. Lenkki kesti tunti neljäkymmentä minuuttia, keskisyke 130 ja maksimi 144. Periaatteessa olisi pitänyt mennä keskisykkeellä max 125. Hyvä että kuitenkin lähdettiin liikkeelle ja lenkin aikana olikin päivän ainoa sateeton aika.

Huomenna on koulua ja aiheena on työnhaku. En ole kyllä koko päivää koululla. Minä olen opiskellut niin paljon työnhakua, että voisin vaikka opettaa sitä toisille. En muuten vienyt sitä työhakemusta Messukylän Essolle, työaika ei oikein houkuttele. Pyrin huomenna viemään työhakemuksen lelukauppaan.