Töissä oli päivällä melko hiljaista, mutta iltapäivällä oli suorastaan kiirettä. Veikkaajat toivat innoissaan kuponkeja ja peleissä voittaneet lunastelivat voittojaan. Postin asiakkaat työllistivät melko lailla. Postilla on palvelu jossa saat tiedon tulleesta paketista kännykkään. Sitten sillä koodinumerolla tullaan pakettia hakemaan. Siinä se vasta hakeminen onkin. Normaalisti paketin ilmoituskortissa on panaisella pohjalla nelinumeroinen luku ja paketit ovat hyllyssä numerojärjestyksessä. Paketin löytäminen on aika helppoa. Mutta tällä koodiluvulla saat hakea kaikki paketit läpi. Hyvä palvelu asiakkaille, mutta todella työllistävä postin henkilökunnalle. Ainakin jos on manuaalinen asiamiesposti. Niin, olin jopa yliaikaa työharjoittelussa. Omistaja lähti päivällä kylvettämään sairasta isäänsä ja minä lupasin olla töissä pidempään. Eihän minulla minnekään kiire ollut.

Kun pääsin kotiin, teki todellakin mieli mennä päikkäreille, mutta en mennyt. Töllöttelin telkkaria: Dr Phil ja Sydämen asialla tuli katsottua. Sitten laitoin lenkkarit jalkaan ja aioin lähteä koiran kanssa lenkille. Kaverini soitti siinä samassa. Lähdimme sitten kiertämään Kaukajärveä, siinä kahdeksan jälkeen. Minulla oli valkoinen ledivalo takkini helmassa ja koiralla punainen ledivalo hihnassa. Osa matkasta oli ihan pilkkopimeää, onneksi ledivaloilla saimme vähän valoa jalkoihimme. Mukava lenkki, vaikka menimme hieman liian nopeaa vauhtia mikä minulle on määrätty. Aikaa meni tunti neljäkymmentä minuuttia, keskisyke 131 ja maksimi 144.