Kirppistapahtuma on nyt takana. Asiakkaita oli ihan ruuhkaksi asti. Kaduilla oli oikein ruuhkaa, mikä on todella harvinaista meidän asuntoalueella. Positiivista palautetta tuli sekä myyjiltä että ostajilta. Ensimmäiset ostajat olivat paikalla jo puolituntia ennen myyntiaikaa.

Päivä sujui nopeasti ja kauppa kävi hyvin. Sain myytyä noin 140 euron edestä minulle turhaa tavaraa. Tyttären poikakaverille meni potista 25 euroa, kun myin hänenkin omaisuuttaan. Myin vahingossa tämän pojan seksipyyhkeen. Pyyhkeessä oli erilaisia seksiasentoja ja se oli ollut tuliainen ulkomailta. Tytär oli kuulemma sanonut että juuri sitä ei saa myydä. Pyyhe oli tietysti muiden myytävien tuotteiden seassa, minun olisi vain pitänyt muistaa että juuri sitä ei saa myydä. No, ei meillä siitä riitaa tullut. Kai minun täytyy lähteä jonnekin etelänlomalle etsimään vastaavaa pyyhettä.

Tytär tuli tuuraamaan minua puoli neljän maissa pihakirppikselle. Hänellä oli mennyt eka työyö ihan hyvin. Ensi viikonloppuna hän on töissä molemmat yöt ja hotelli on varmasti täynnä, koska silloin on EU:n huippukokous Tampereella. Tyttären tullessa pääsin sitten Aamulehden valokuvaajan kanssa kierrokselle muille pihakirppiksille. Kirjoitan sen jutun Aamulehteen huomenna. Huomenna on vapaapäivä, mutta kiireinen. Nyt olen ihan puhki. Oli aika homma laittaa myytävät tavarat esille ja sitten taas jäljelle jääneet kerätä pois. Yhtään vesipisaraa ei muuten satanut päivän aikana. Aurinkotanssini onnistuivat ja poutatakuun varmisti ostamani pihakatos.