Tein tänään monta tuntia hommia ja sain työhakemukseni valmiiksi. Karsin myös CV:stä monia osia pois. Nyt CV on vain yhden arkin kokoinen. Työhakemuksesta tuli niin hyvä, että ainakin itse palkkaisin itseni hommiin. Saa nähdä kuinka minun käy. Täytyy vielä odotella ex-pomolta vastausta suosituksiin. Toista ex-pomoa en ole vielä tavoittanut. Itse asiassa en ole vielä saanut soitettua hänelle. Minä joka olen yleensä tosi rohkea ihmisten parissa, jännitän nyt tätä yhteydenottoa. Sähköpostia on niin helppo laittaa eteenpäin, mutta soittaminen on jo eri juttu.

Siskoni kävi tänään kylässä. Hän oli meillä monta tuntia ja juttelimme kaiken maailman asioita. Heillä on muutto edessä isommasta omakotitalosta pienempään. Siinä saa hävittää tavaroita aika lailla. Sisko sai tarkistaa työhakemustani ja neuvoi myös muutaman korjauksen.

Tänään on ollut todella kuuma päivä. Vaikka mitä hommia olisi ollut, mutta mitään ei jaksanut tehdä. Yksi koneellinen pyykkiä tuli sentään pestyä.

Huomenna on ex-poikakaverini tulossa käymään. Suunnittelemme piharakennuksen loppuunsaattamista. Varasto pitäisi maalata, kiinnittää nurkka- ja koristelaudat ja laittaa oveen kunnollinen lukko. Maaleja en ole vielä ostanut ja eikä tällä helteellä voisi edes maalatakaan.

Otan pari makkarapakettia pakkasesta sulamaan. Voimme huomenna grillata pihalla. Minulla on vanha pallogrilli, mutta en taida sitä käyttää. Keittiön kaapissa on vanha sähkögrilli, minkä olen aikonut laittaa myyntiin. Kokeilen grilliä huomenna.