Aamulla kävelin bussipysäkille, niin naapurin mies (tämä on taas eri kuin ne kaksi joista olen kertonut) otti minut kyytiin ja tarjosi matkan kaupunkiin. Hän kertoi matkalla kuinka hyvin hänellä nyt yrittäjänä menee. Tienasi toukokuussa 10 000 euroa. Joo, se olikin mukava kuulla näin työttömänä. Olen kyllä onnellinen että naapurilla menee edes hyvin!

Työharjoittelussa olin taas sovituskopin vartijana, ensin aamulla kaksi tuntia ja sitten päivän päätteeksi tunnin. Minun piti päästä töistä kolmelta, mutta seuraavaa vartijaa ei kuulunut. Soitin hänelle kolme yli kolme ja sitten hän saapui paikalle. Minulla oli kiire bussiin. Niin, kaksi tuntia olin kemikalio-osastolla, purin shampoita ja geelipurkkeja hyllyyn. Sain myös talon puolesta puukon itselleni.

Olin tänään akupunktiossa ja taas nukahdin neulat sormissa. Joko hoito on hyvää, tai sitten minulla on hyvät unenlahjat. En kyllä ehtinyt tänään nukkumaan päiväunia.

Illalla kiersimme taas Kaukajärven, koirani oli mukana. Se tottelee todella hyvin Paikka-käskyä. Rähisee kyllä vastaantuleville koirille ja yskii ja köhii heti rähinän päälle.

Huomenna on ihana vapaapäivä. Lapset menevät hautajaisiin. Minä siivoan ja istutan vihdoinkin pihakukat. Ja loikoilen.