Olin aika tylsä eilen. Likkakavereiden kanssa ravintolassa söimme hyvät kanasalaatit ja joimme oluet. Sitten minä kiirehdin kotiin. Olin kotona jo kello 22.30. Piti koira ruokkia ja ulkoiluttaa, eikä minua oikein huvittanut viihteellä olo. Harmitti sekin että jäi sen päivän lenkki väliin.

Tänään katselin pojan kanssa sen sotafilmin. Oli se melko hyvä ja poika oli mielissään että katselin sen hänen kanssaan.

Tytär meni poikakaverinsa valmistumisjuhliin. Minä toimin pukijana: topin vetoketju oli takana ja rintaliiveihin piti vaihtaa silikoniolkaimet. Kyllä tytär oli kaunis ja iloisen näköinen.

Illalla kävelin koirani kanssa Kaukajärven ympäri. Menimme kyllä tyttären kyydillä vähän matkaa, mutta kävelimme sitten Kangasalan puolella vähän pidempään. Kaverini ei lähtenyt mukaan lenkille, ehkä olen hänelle liian hidas lenkkikaveri? Olimme kyllä yhdessä tänään kuntosalilla.

Huomenna olen menossa kuuntelemaan Pinkkejä Hinkkejä kirjastotalon puistoon. Siellä on ilmaiskonsertti. Lenkille menen myös koirani kanssa. Täytyy myös valmistella maanantaiksi tuote-esittely, joka pitää esittää koululla. Ajattelin aiheeksi tuoksut, lähinnä aromaattiset ja tuotteista juuri Frantsilan tuotteet.