Olin päivällä ilmaisessa puistokonsertissa kuuntelemassa Pinkkejä Hinkkejä. Eräs kaverini olisi varmaan lähtenyt mukaan, mutta kun ilmoitin meneväni bussilla, niin hän ei viitsinytkään lähteä. Kummallista kuinka autottomille pitäisi aina olla tarjolla kyyti. Ikinään ei kukaan kyllä tarjoa bensarahaa. Minulla on vielä voimassa kuukausikortti, jolla saa matkustaa rajattomasti. Miksi siis käyttäisin nyt omaa autoa? Bussissa oli muuten kerrankin toimiva ilmastointi.

Samalla kaupunkireissulla poikkesin Sokokselle hakemaan esitteitä huomista tuote-esittelyä varten. Katselin myös aromaattisten öljyjen hintoja. Ruokaosastolta ostin vain mysliä ja reilun kaupan banaaneja.

Kotona syömistä ja lukemista. Päiväunia en sentään nukkunut. Soitin siskolleni ja puhuimme pitkään puhelimessa. Pesin pari koneellista pyykkiä. Muuten laiskotti tosi paljon. Koiran kanssa tein vain pienen lenkin, oli kyllä ihan mukava tutkailla naapurikatujen pihamaita. Yleensä kun lähden Kaukajärven lenkille, jää nämä lähipihat näkemättä.

Minulla on yksi huoli, joka tuntuu nyt paisuvan todella suureksi. Minulla on otsassa joku tumma läntti. Kosmetologini löysi sen keväällä, silloin läntti oli ihan huomaamaton. Kosmetologin mukaan se olisi maksaläiskä. Minä en tiedä millainen maksaläiskä oikeastaan on, kellään sukulaisellani tai tuttavallani ei ole vastaavaa läiskää. Läiskä on nyt tummentunut auringon myötä. Onkohan normaalia että iho kutisee ja kesii läiskän kohdalta? Menen huomenna tai ylihuomenna syöpäjärjestölle näyttämään läiskää. Minä jo kauhistelen, että jos se onkin melanooma. Tuskin on, mutta kummallista että mieleen tulee se pahin vaihtoehto.