Olin koululla englannin tentissä. Parityönä teimme nauhoituksen missä toinen oli myyjä ja toinen olin asiakas. Se meni melko hyvin. Kirjallisessa tehtävässä piti kirjoittaa vastauksia kysymyksiin ja myös pieni sanakoe sisältyi tehtävään.

Päivällä minulla oli vapaata: aika kului kaupassa käynnissä ja siivouksessa. Kissamme pudotti taas yöllä yhden lautasen lattialle. Aamulla keräsin sirpaleet ja imuroin samalla koko alakerran.

Illalla olin erään yhdistyksen kokouksessa. Siellä kului aikaa klo 20.30 asti. En ehtinyt ystäväni kanssa kiertämään Kaukajärveä. Hän oli sen kiertänyt jo iltapäivällä. sillä aikaa kun olin tentissä. Meillä on ihan kuin kilpailu nyt menossa liikunnassa. No, minä tein puolentunnin sauvakävelyn yksin illalla. Lenkkareiden sisäänajoa edelleen. Kengät hiertävät hieman kantapäihin.

Lasteni isänisä oli saanut tänään sairauskohtauksen. Luultavasti sydänkohtaus ja oikea puoli oli halvaantunut. Isoisän 80-vuotisjuhlat piti olla tulevana lauantaina.