Tänään työharjoittelussa olin naisten alusvaateosastolla. Järjestelin rintaliivejä ojennukseen. Niissä olikin näpelöimistä. Homma oli oikeastaan ihan mukavaa, työn jäljen näki heti. Sain väliarvion
osaamisestani: olen erittäin asiakaspalveluhenkinen ja minua on helppo lähestyä.

Kissamme teki taas tuhoja. Se on rikkonut lattialle pudottamalla jo kolme lautasta reilun viikon sisään. Se tekee ne piruuttaan, kun ruoka ei anneta siihen tahtiin kuin se haluaisi.

Olin lenkillä metsässä. Noin tunti kävelyä, noin 7000 askelta ja kaloreita kului alle 300. Hyvä tulos, kun vertaa siihen että olisin vaan ollut sohvalla.

Huomenna olen menossa Pyynikin näkötornille kävelytapahtumaan. Eräs tuttavani suorittaa vapaa-aikaohjaajan tutkintoa ja tarvitsee tapahtumaan osallistujia. Kävelyä ja sitten hyvät munkkikahvit näkötornilla. En pidä munkeista, mutta nämä näkötornin munkit ovat taivaallisia.