Ensin tämä kissajuttu, koska asialla on kiire.

Kissa hakee uutta kotia! Eikö kukaan huoli minua?
Vielä viimeinen oljenkortemme yritetään jätkä pojan pelastamiseksi. Kissa on suurikokoinen, leikattu ja rokotettu poika. Sisäsiisteyden kanssa ei ole ongelmia, ja muutenkin on kiva kaveri, pitää silityksistä. Ongelma on, ettei tule toimeen muiden kissojen kanssa, eikä koirien. eikä myöskään suositella pienten lapsien seuraan. Muutoin kiltti ja kehrääväinen, jolle soisi mahdollisuuden vielä nauttia kissanpäivistä. Hänelle etsimme kotia jossa hän voisi olla ainoana kissana. armonaikaa on kaksi päivää vielä, kuljetus onnistuu sopimuksen mukaan. Vain rakastavaan ja vastuuntuntoiseen kotiin, jossa kissan otto harkittu tarkkaan. Heinävesi.
Janina  050-3734814 email (ilmoitus jätetty 11/5/2006)

Työharjoittelussa:

Opettajan käynti paransi asemaani ja olen nyt itsekin asennoitunut paremmin. Työharjoittelu on vähän orjan hommaa, mutta otan asian rennosti.

Tänään olin miesten vaateosastolla ja urheiluvaatteissa. Oli ihan mukavaa. Osastot ovat selkeät ja tilavat. Sain neuvoa erästä miestä alushousujen valinnassa ja erästä mummelia verkkapuvun ostossa. Vein roskia kellariin, henkaroin ja siistin paikkoja. Lähdin töistä jo kello 14.00. Oikeastaan työaikani olisi ollut klo 15.00 asti, mutta pomo oli laittanut minulle töitä vain kahteen asti. En mennyt todellakaan kinuamaan lisätuntia.

Kävin kirppiksellä. Saldo on nyt hieman yli 14 euroa. Täytyy viedä viikonloppuna lisää tavaraa tyrkylle.

Naapurin rouva kävi tänään purkamassa sydäntään. Hänen miehensä on uppoutunut moottoripyörän kunnostukseen ja rouva on jäänyt vähemmälle huomiolle. Myös rouvan määräämät työt eivät ole tulleet tehtyä. Vaikea kommentoida noita asioita yksinhuoltajana. Minä kun olen aika yksin töiden ja tekemisien kanssa.