Naapurissa on omakotitalo myynnissä ja hintapyyntö on 280 000 euroa. Kävin kaverini kanssa katsastamassa kohteen. Talossa asuu noin 80-vuotias pariskunta nyt. Kiinteistövälittäjä tuli myöhässä paikalle, koska heidän toimistossa oli juuri tulipalo.

Talossa haisi pahalle, anteeksi vaan mutta haju oli vanhan ihmisen hajua. Kiinteistövälittäjän olisi kannattanut tulla aikaisemmin paikalle tuulettamaan. Asunnonkatsojia oli paikalla todella vähän, vaikka kyseessä oli ensiesittely. Talo kaipaa remonttia: putket ja sähköt on uusittava. Maalausta ja tapetointia myös. Hintapyyntö on aivan liian korkea.

Olin taas lenkillä, nyt kuljin metsässä kaverini ja hänen koiransa kanssa. Näimme metsässä karhun jälkiä. Minua pelotti. Aiomme mennä taas huomenna päivällä lenkille. Minulla on koululla kolmen aikaan englannin tentti. Illalla on taas erään yhdistyksen kokous.

Sain sen askelmittarin vihdoinkin viriteltyä kuntoon. testaan sitä huomenna. Korjaus muuten aikaisempaan tietoon: Kaukajärven ympärikävely on matkalta lähemmäs kymmenen kilometriä, eikä kahdeksan kuten olen kirjoitellut.

Kävin tänään akupunktiossa. Minä olen aika usein nukahtanut kosmetologille, mutta tänään nukahdin akupunktiossa neulat sormissa. Tämä on kyllä jo ennätys.